DUK

Q: Koks yra standartinis pristatymo terminas?
A: Visus užsakymus siunčiame per DPD/LP paštomatus. Standartinis pristatymo terminas yra 1-2 darbo dienos.

Q: Kaip galiu stebėti savo užsakymo statusą?
A: Išsiuntus jūsų užsakymą, gausite patvirtinimo el. laišką su sekimo numeriu ir nuoroda, kurią paspaudus galite sekti savo siuntą.

Q: Ar galiu pakeisti siuntimo adresą?
A: Jeigu atributika dar nėra išsiųsta, adresą dar galime pakeisti. Prašome susisiekti kuo skubiau info@localmerch.lt

Q: Kokia yra grąžinimo politika?
A: Atributiką galite grąžinti per 30 kal. d. nuo įsigijimo. Atributika turi būti nesugadinta, klientas atsakingas už saugų grąžinimą. Tam, kad inicijuoti grąžinimą, susisiekite info@localmerch.lt

Q: Ką daryti, jeigu gavau sugadintą prekę?
A: Prašome kuo skubiau, ne vėliau nei per 5 dienas nuo siuntos gavimo, susisiekti su mumis info@localmerch.lt

Q: Ar siūlote pristatymą į užsienį?
A: Siuntas pristatome Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Q: Kas yra Local Merch?
A: Local Merch yra vieta skirta eksponuoti ir remti vietinius menininkus, kurioje galima rasti vinilus, CD, džemperius, marškinėlius ir kitą Lietuvos atlikėjų atributiką. Kiekvienas užsakymas tiesiogiai remia mūsų atlikėjus ir jų augimą.

Q: Ar atributika yra autentiška?
A: Taip, visa mūsų atributiką yra autentiška ir gauta tiesiogiai iš atlikėjų. Mes veikiame kaip tarpininkas tarp pirkėjo ir atlikėjo, esame atsakingi už Lietuvos atlikėjų atributikos pardavimą ir pristatymą.

Q: Kokius mokėjimus priimate?
A: VISA, Mastercard, Google Pay, Apple Pay. Visos transakcijos saugiai apdorojamos su Stripe.

Q: Esu atlikėjas, ar galiu pardavinėti savo atributiką per localmerch.lt?
A: Galite susisiekti su mumis info@localmerch.lt

SHIPPING

OTHER

Turi klausimų?

Follow us